Umów wizytę w urzędzie skarbowym

Od 16 listopada 2020 r. uruchomiona została elektroniczna usługa, która umożliwia naszym klientom bezpieczne umówienie wizyty w urzędzie skarbowym.

Zachęcamy do korzystania z tej usługi wszystkie osoby, dla których niezbędna jest wizyta w urzędzie skarbowym. Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie skarbowym będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Możliwość umówienia wizyty w urzędzie zwiększy bezpieczeństwo podatników i komfort przy załatwianiu spraw.

Jak się umówić na wizytę?

Wizytę można umówić:
– przez Internet: możesz skorzystać z elektronicznego formularza dostępnego na stronie wizyta.podatki.gov.pl lub urzędu skarbowego,
– telefonicznie: 12 66 56 417
– w urzędzie – podczas osobistej wizyty w punkcie „Umawianie wizyt”.

Inne sposoby załatwiania spraw online
Krajowa Administracja Skarbowa zachęca też do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w urzędach skarbowych. Oprócz infolinii KAS i możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych przez strony podatki.gov.pl i biznes.gov.pl, dostępne są też specjalne numery telefonów w urzędach skarbowych. Można je znaleźć na stronach internetowych urzędów w zakładce kontakt.

Ważne: ze względu na sytuację epidemiczną do urzędu umawiajmy się tylko, jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet lub telefonicznie. Dzięki temu unikniemy
niepotrzebnego czekania w kolejce i zadbamy o bezpieczeństwo swoje i innych.